Søhestehornåleslange?
Fra : Shsj

Dato : 17-07-04 20:10

Hej hej.
Under dagens svømmetur så jeg en fisk, som jeg ikke kan huske at have set
før; den var godt en halv meter lang, den stod og imiterede en vandplante
(da jeg kom tæt på, svømmede den væk i en fart, så det VAR ikke en plante
. Den havde krop som en ål, mens farven var nærmere en hugorms, hovedet
mindede om en søhests hoved (lang "mund" der ender i en ...øøh.. en
"læbe-dut").
Lyder dette bekendt? Er der nogen der kender et link til et billede der
kunne minde om det beskrevne? ...Eller lider jeg eventuelt af en svær form
for hallucinerende dykkersyge?

Mvh.
Shsj

Fra : RasMussen

Dato : 17-07-04 20:58

Det er en Tangnål eller en Nålefisk du har set, og ja den er i famillie med
søhesten http://www.dykcen.dk/html%20sider/Dyk%20info/Diverse/Tangnaal.html

Mvh

Jens

Fra : Shsj

Dato : 18-07-04 09:11

"RasMussen" <jjssrr@pidyk.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en Tangnål eller en Nålefisk du har set, og ja den er i famillie
> [...]

Ja, det var præcis sådan en jeg så.
Tak for hjælpen
Shsj.

Fra : Kristian Tjomsland

Dato : 17-07-04 21:40

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com

http://makeashorterlink.com/?E5C9213D8

Kristian