grafikkort passer ikke i bundkort
Fra : ham

Dato : 17-07-04 08:58

Jeg har fået et Nvidia geforce 4 mx 440B 8X af naboen, men det passer ikke i
agp slottet på mit Asus p4g8x bundkort, der er, mellem det alm. agp slot og
pladen hvor stikkene sidder på, et stykke print som ikke passer ned i
slottet, men rammer kanten, jeg har et par ældre bundkort liggende og der
kan det godt sættes i, men så sidder det lille stykke print i det fri, er
der nogen der kan fortælle hvad det er for noget, jeg har søgt de sidste
aftener på google, og fundet en masse om grafikkort, men ikke et eneste
billede af noget der ligner dette, i manualen til mit bundkort står der at
der kan overføres 2,1 gb/sek gennem agp slottet, men på Nvidia's hjemmeside
står der, under en kort beskrivelse af kortet, at det kan overføre 8 gb/sek
der er 2 udgange på kortet, det ene er dvi og det andet er noget der ligner
dvi men er lidt længere har runde hjørner og er med klik lås i stedet for de
2 skruer, ved det stik står der rated 28V 4 amp. håber på lidt hjælp.

Allan
Esbjerg

Fra : Helene og Finn Egmos~

Dato : 17-07-04 12:00

"ham" <virker@ikke....dk> skrev i en meddelelse
> [...]
de
> 2 skruer, ved det stik står der rated 28V 4 amp. håber på lidt hjælp.

Jeg vil gætte på at du sidder med et af de få grafikkort
specielt udviklet til professionelt brug som kræver at
bundkortet har et AGP PRO slot. Det er et slot som er
lidt længere end et alm AGP slot.For et par år siden var
der mange bundkort der var udstyret med det slot, men
i dag er man vist gået helt væk fra det igen.

Mvh. Finn