billeje på Mallorca
Fra : Jeanette Harfeldt

Dato : 15-07-04 19:49

jeg skal til Palma de Mallorca i efteråret og vil høre om nogen kender et
firma hvor jeg kan leje bil dernede

--

Du er en ENER - husk det, værdsæt det
og nyd dagen idag, da den ikke kommer igen

Fra : Bakke

Dato : 16-07-04 20:39

"Jeanette Harfeldt" <jeanette@nej.hoffmann.cc> skrev i en meddelelse
> jeg skal til Palma de Mallorca i efteråret og vil høre om nogen kender et
> firma hvor jeg kan leje bil dernede

http://www.carjet.co.uk/car-hire/spain/palma-airport/index.php

er det billigste og samtidig et helt ordentligt firma. Alt er bare helt
perfekt ! Ingen faldgruber !!
Jeg bruger det altid selv overalt i Spanien.
Jeg er meget bevidst om såvel priser som kvalitet, men har til dato ikke
fundet noget bedre.

Mvh

Bo

Fra : RejserNU.dk

Dato : 17-07-04 12:45

Hej Jeanette

Du kunne også prøve Holidayautos
De har en dansk afdeling og er tit billige

http://www.holidayautos.dk

Hilsen
Lars

Her finder du en samling af alle nettets afbudsrejser
http://RejserNU.dk/afbudsrejser.php