Sende e-mails fra MS-Access
Fra : Lars O

Dato : 16-07-04 16:42

Kender nogen af jer en smart måde at afsende mails fra en kontakt-DB jeg har
i Access. Jeg har en tabel med tilhørende Form, hvor der er e-mail adresser
i et felt. Jeg vil gerne sende en e-mail ved at klikke på e-mail adressen,
evt. via Outlook Exp.

Lars Ole

Fra : Lars O

Dato : 21-07-04 21:52

Eventuelle interesserede kan se løsningen her:
Lars Ole