Listview og fast baggrundsbillede
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 15-07-04 21:07

Jeg har et stort problem med et listview og få en baggrundsbillede ind.

Problemet er at når man scroler ned af listen så følger billedet med. Og når
billedet så ikke er større kommer der så bare en hvid baggrund.

Jeg skulle gerne have det sådan at billedet er låst fast og det kun er
teksten der scroler ned over billedet.

Skal bruges så jeg kan lave en menu i stil med det jeg har lavet her
http://www.centauri.dk/project1.jpg
Men den menu jeg ellers har lavet i eksemplet her er bygget op i et array
hvor jeg så skjuler de forskellige menu punkter efter behov samt loader dem
ind og ændre baggrundsfarven på dem. Men kan ikke helt få den hen efter mine
behov. Og er besværligt med sideskift mm.

Så hvis der eller var andre der kender til en menu lignende den her er jeg
meget interreseret. Eneste krav er bare der skal kunne komme et
baggrundsbillede ind og at baggrundsbilledet ikke scroler med ned.

Håber der er nogen der har en løsning på dette problem.