?: summa summarum / etiketter
Fra : _pkc_

Dato : 15-07-04 19:55

Jeg har avery etiketter på a4 ark. Type 7173 / 99.06 x 57 x 10

Jeg synes jeg har noget svært ved at få adresserne placeret rigtigt på
arket -

Er der nogen der har noget erfaring de kan øse af ?

Problemet er at jeg godt kan få de første par rækker til at stå pænt men
længere nede står adresserne alt for højrt oppe.

Det skal siges at jeg forneden på hver etiket ( der er 5 lodret / 2
vandret ) - har mit eget logo der er ca 10 - 13 mm højt

Nogen forslag ?

pkc

Fra : Kim Malmberg

Dato : 16-07-04 10:59

Hej
Har du prøvet at fjerne logoet ?

Fra : Kim Malmberg

Dato : 16-07-04 12:24

Der er i etikette designeren en del muligheder for justeringer.
Har du prøvet at måle afstanden imellem felterne ?
Du er velkommen til at sende filen samt grafikken til mig så kan jeg prøve
at løse dit problem

på mail@dyretwallebogaard.dk "fjern dyret"