S/B Dykkerur
Fra : [5700] Broholm

Dato : 15-07-04 19:54

Haves: Citizen New Aqualand,(JP1010-00E) 2 md gammelt, absolut perfekt stand
og uden ridser, manual og opbevaringsboks.
Dykkerur med analog/digital visning, elektronisk dybdemåler, dykkerlog,
alarm ved for hurtig opstigning, stopur, alarm, temp. visning, helstål og WR
200 m.
Nyt certifikat 22/6-04

Pris 2500 kr eller bud (jeg forbeholder mig retten til ikke at svare på
latterlige lave bud)

Eller bytte lige over med Classic Aqualand (JP2000-08E) hvis det er i god
stand. Så gør det ikke noget, at det ikke er nyt

Jeg kan maile et par billeder af uret hvis nogen skulle have interesse deri.

Ring på tlf 6170 4872 eller mail på fam.broholm@stofanetFJERNDETTE.dk

Husk af fjerne FJERNDETTE i mail adr.

Brgds
John Broholm

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 17-07-04 14:28

[5700] Broholm wrote:
> [...]
> 200 m.
> Nyt certifikat 22/6-04
>
> Pris 2500 kr eller bud (jeg forbeholder mig retten til ikke at svare på

Tag et gode billeder af det og sæt det til salg på QXL.dk, der kan man
som regel får en rigtig god pris for tingene...

Thore

Fra : [5700] Broholm

Dato : 18-07-04 08:40

Hej Thore

Tak for ideen, den vil jeg overveje.
Jeg tænkte bare at der i denne gruppe måske var nogen der kunne være
interesseret i at bytte deres ikke nye, men pæne ur lige over med et nyt -
eller som slet og ret stod og skulle bruge et nyt ur til en fair pris.

Hvis der ikke kommer en handel ud af dette forsøg prøver jeg nok QXL eller
www.lauritz.com inden længe

Brgds
John