Kan ikke komme over 60Hz
Fra : Frederik Sunne

Dato : 15-07-04 18:01

Hej Gruppe,

Jeg har geninstalleret maskinen, hvori jeg har et Asus Radeon 9200 (128 mb
version) kort
sat på et Asus P4P800 bundkort.
Jeg kan ikke tvinge kortet over 60 Hz - godt nok siger Windows at jeg kører
med 85 hz,
men det gør jeg ikke. Da jeg første gang isntallerede kortet fandt jeg en
vej til rent faktisk
at få 85 Hz, men jeg har glemt hvordan! Er der een som har et tip?

Venlig hilsen,

Frederik Sunne

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-07-04 18:51

"Frederik Sunne" <frederik@nejtak.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> en vej til rent faktisk
> at få 85 Hz, men jeg har glemt hvordan! Er der een som har et tip?

Hvilken skærmdriver kører du med? Hvis Plug&Play skærm understøtter din
skærm så udveksling af DDC? Hvis nej skal du så selv sætter din skærms
begrænsninger manuelt før den kan køre bedre hastigheder.

--
Bjarke Andersen

Fra : Mads

Dato : 16-07-04 21:39

"Frederik Sunne" <frederik@nejtak.dk> wrote in message
> [...]
> vej til rent faktisk
> at få 85 Hz, men jeg har glemt hvordan! Er der een som har et tip?

Det kunne være du skal ind under "Displays" i Ati kontrolpanel og
sætte "Maximum Refresh" til mere end 60. Hvis den ståt til 60
kan indstillingen under "Monitor" blive ignoreret.

Mads