Fællestur.. Aalborg
Fra : Morten Dahl

Dato : 06-05-01 10:39

Hej med jer alle
Jeg har et spørgsmål fra en hvis datter skal konfirmeres storbededag, og det
går på, efter som hans datter skal konfirmeres og hinnes fedeste drøm er at
der holder en MASSE motorcykler uden for kirken når hun kommer ud. Og så er
planen så at hun skal køres hjem til dem når hun kommer ud fra kirken, hvor
så vi andre skal køre i kolonne bagefter. Når så vi kommer hjem til dem er
de værter med en øl eller en vand samt en sanwitch. Detter er så bare et
såørgsmål om der er noget der var nogle af jeg der kunne tænke sig at være
med til.... JA JA jeg skal nok adressen er Hals kirke og tidspunktet er
mellem kl 1045 og 1100. og jeg regner med at vi (dem af os der er fra
Aalborg området) kan mødes kl 1020 på torvet i nørresundby og følges af der
ud, måske finde en alternativ rute eller noget i den stil. Og JA vi kan
sagtens nå at være hjemme til ulvene starter på cv opels plads kl 14 og
endnu nemmer til de skyder starten af kl 16

MVH
Morten Dahl
FZS 600 S '00

PS. send lige en mail hvis du/i har lyst til at være med på
mogi@mail1.stofanet.dk på forhånd tak.

Fra : Morten Dahl

Dato : 10-05-01 23:00

Efter som der ikke er så manger der har tilmeld sig er start tidspunktet
ændret til kl 1000 pga en opsamling på vejen (en lille omvej på ca 10 km) så
hvis du/i ikke har tilmeldt jeg men gerne vil med køre vi kl 1000 fra
nørresundby torv.

MVH
Morten Dahl
FZS 600 S '00