Skærme
Fijala 3554
Xerox XL795
Fra : Repzak

Dato : 15-07-04 14:11

Hey

Jeg vil lige høre om der er andre der har oplvet "grå klatter" på disse
skærme ??

de har størrelsen på ca 1*0,5 mm på min skærm.. og den jeg lige har fået
byttet...

jeg vil ikke tro det er pixelfejl, men nærmere urenheder i noget af det
gennemsigtige måske..

Er jeg den eneste der har oplevet utrolig dårlig kvalitet på panelerne i
disse skærme ?

PT er det nr 3 ny skærm jeg har...

Hvad mener i om ombytnigns rettigheder... sammenlignet med MAg.dk hvor de
angiver "pixelfejl" for ombytning ?

Nogle der ved hvilke regler der gælder når skærmen er købt igennem en
forhandler, som har købt den erhvervs mæssigt, er det leverandøren eller min
forhandler der sidder med fingerne klemt.. jeg vil jo mene det er
leverandøren når de står for ombytningen ??

Kan man kræve at få pengene igen ? (genre med ref. til love etc)

de var ved at snakke om at " de ikke kunne bytte alle skærme, hvis en hel
leverange har sådan en fejl" men er det mit problem ? det svarer jo ikke til
havd jeg har købt ? jeg har købt en skærm med de max pixel fejl som
specifikationerne på mag.dk har.. ikke sandt ?

mvh

Kasper ( der er ret træt af denne ellers lækre skærm)

Fra : Anders [8000]

Dato : 15-07-04 19:09

> Jeg vil lige høre om der er andre der har oplvet "grå klatter" på disse
> skærme ??

Nope... er fint tilfreds med min