Skærme
Fijala 3554
NY 19" Hvilken
Fra : The Grif

Dato : 14-07-04 20:37

Skal ud og investere i ny skærm
Krav Den skal min være 19" gerne
større, max pris ca. 4000,-
Har kigget edb priser men kan ikke
gennemskue hvad der er bedst til prisen.
Nogen forslag?

--
Mvh.....
<<< Lasse The Grif >>>

Fra : Martin

Dato : 14-07-04 21:17

> [...]
> større, max pris ca. 4000,-
> Har kigget edb priser men kan ikke
> gennemskue hvad der er bedst til prisen.

Først skal du lige fortælle om det skal være CRT eller TFT.

Hvis du vælger CRT kan jeg helt klart anbefale Samsung 959NF, mener den
ligger omkring 2200,- på edbpriser. Jeg har selv haft den skærm, den har et
helt kanon skarpt billede. Det bedste køb til prisen IMO.

Jeg skiftede kun min ud af plads-hensyn til en TFT.

/Martin

Fra : The Grif

Dato : 15-07-04 07:55

> [...]
> den har et helt kanon skarpt billede. Det bedste køb til prisen IMO.
>
> Jeg skiftede kun min ud af plads-hensyn til en TFT.

Det skal være crt. Tak for hjælpen det ser ud
til at være et godt valg.

Fra : Martin

Dato : 15-07-04 16:43

> Det skal være crt. Tak for hjælpen det ser ud
> til at være et godt valg.

Tro mig det er det!

Du vil ikke fortryde, men det kan du vel næsten læse på dens anmeldelse.

Held og lykke

/Martin