priser på madvarer i Norge
Fra : Anne

Dato : 14-07-04 06:59

Vi planlægger en skirejse til Trysil i Norge, men vil gerne gøre det
lidt billigt, derfor skal vi selv have en del med.
Vi er klar over at øl er dyrt i Norge, men hvor dyre er egentlig andre
madvarer??
Jeg kunne godt tænke mig om der var nogen der ville komme med lidt
eksempler.
Jeg tænker specielt på ris, pasta, kød og grøntsager.

Vi kan ikke have alt med da vi skal med tog, så det er for at se hvad
der bedst kan betale sig at have med.

På forhånd tak

Anne Lindegaard

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 14-07-04 07:21

Anne <lindegaard"SLET"@os.dk> writes:

> [...]
> eksempler.
> Jeg tænker specielt på ris, pasta, kød og grøntsager.

Vi var i Norge i vinterferien i år. Vi blev meget overrasket over
priserne. Faktisk er øl det eneste der er dyrere end i Danmark. Og det
var endda i et turistområde.

Tomater og pålæg kostede det samme som herhjemme. Man skal bare tænke
over, at priserne står i gram og ikke pr. pakke.

Vi fandt nogle flødekartofler der var tørrede. De smager godt og en
portion til to personer kostede 7 kroner. Men der er kun nok til to,
hvis man også har en portion salat.

Vi havde selv taget kød med hjemmefra, fordi vi regnede med at det var
alt for dyrt. Men det vil jeg ikke gøre igen. Det kan simpelthen ikke
betale sig.

God tur.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt