Til Italien i bil
Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 13-07-04 13:39

fra København

Hvad er bedst - Rødby - Puttgarten eller Gedser - Rostock

mvh
Bendt

Fra : ole holte

Dato : 13-07-04 22:44

"Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
> fra København
>
> Hvad er bedst - Rødby - Puttgarten eller Gedser - Rostock

Gedser-Rostock fordi Autobahnen fra Rostock ned til München ikke er så trafikkeret og
ikke de sædvanlige vanskelige KASSEL bakker
der altid giver danskere problemer, hvis I vælger vejen over
Kufstein-Kitsbuhl-FelbertauernTunnel og Plöckenpass kommer i ned til Venezia
en meget smuk vej og ingen Vignettenafgift derimod 10 E gennem FelbertauenTunnel !
'Go tur ! Jeg tager selv vejen til Trieste 4 gange årligt !

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 13-07-04 23:04

"ole holte" <ole@holte.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
FelbertauenTunnel !
> 'Go tur ! Jeg tager selv vejen til Trieste 4 gange årligt !

Jeg har kigget lidt på at tage rødby -puttgarten, og så krydse ind over A24
fra Lübeck mod swerin og derfra sydover.

Med Rødby - puttgarten skal ankomsten til rødby ikke planlægges så nøje
igen.

Sidst vi var i Italien, tog vi den også ad landevej gennem østrig, så kommer
man også forbi de steder, hvor det er værd at overnatte. Vi tager 2
overnatninger på vejen derned.

Map24 kan slet ikke finde igennem østrig, hvis man ikke vil køre på
betalingsveje.

Hvad bringer dig så ofte til Trieste ?

mvh
Bendt