last minute rejser
Fra : akj

Dato : 12-07-04 18:23

Hej
Nogle rejse selskaber(mytravel) skriver : lejl , 2v hotel uden ejen bad og
wc.
er der nogle der har været ude for usp.indkavartering hvor der ikke var ejet
bad og wc.?
er det tit at man får hotel lejl der ikke er i katalog, samt bliver flyttet
midt i ferien ...

Fra : ole holte

Dato : 12-07-04 20:46

"akj" <kkk@ee.ru> skrev i en meddelelse
> Hej
> Nogle rejse selskaber(mytravel) skriver : lejl , 2v hotel uden ejen bad og
> wc.
Så tisser du bare i håndvasken
> er der nogle der har været ude for usp.indkavartering hvor der ikke var ejet
> bad og wc.?
Ja tit og så er prisen også lav som du ønsker
> er det tit at man får hotel lejl der ikke er i katalog, samt bliver flyttet
> midt i ferien ...
Ja tit hvis du har bestilt billigt uspec.

Fra : Agge

Dato : 13-07-04 01:21

Ole, det var dog et besynderligt svar....

Det kunne jo være at manden var en af dem som SAS havde fået klokket godt og
grundigt rundt med, så fortjener han ikke et lidt smartere svar ? Og
hvadenten de har klokket i det eller ej, fortjener han et svar.

Rejsemarkedet har, som bekendt, kronede dage, så der er faktisk ikke andet
end uspecificerede rejser ret mange steder længere... Og hvem ville ikke
gerne lige trække nogle få tusind ud af budgettet for at komme væk fra den
danske sommer ?

akj - håber at du får svar på dit spørgsmål.

Mvh.

Agge

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 13-07-04 06:33

On Tue, 13 Jul 2004 02:20:42 +0200, "Agge" <agge@pc.dk> wrote:

>Ole, det var dog et besynderligt svar....

Det passer ellers meget meget godt med virkeligheden

>Det kunne jo være at manden var en af dem som SAS havde fået klokket godt og
>grundigt rundt med, så fortjener han ikke et lidt smartere svar ? Og
>hvadenten de har klokket i det eller ej, fortjener han et svar.

Hvad snakker du om - SAS sælger ikke pakkerejser.

>Rejsemarkedet har, som bekendt, kronede dage, så der er faktisk ikke andet
>end uspecificerede rejser ret mange steder længere...

Passer ikke

>akj - håber at du får svar på dit spørgsmål.

Det fik han, bare ikke fra dig.

Fra : Jens Christian Mikke~

Dato : 13-07-04 18:15

<kelds99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad snakker du om - SAS sælger ikke pakkerejser.

Det gør de nu faktisk:

http://www.scandinavian.net/EC/Appl/Home/FrontDoor/0,3479,LNG%253Dda%2526SO%253D05759849010E46D4_A26F9703C8838EF4%2526MKT%253DDK,00.html

/Jens

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 14-07-04 16:08

men dog ikke på afbud

KS

Fra : jytte jensen

Dato : 17-07-04 20:18

akj <kkk@ee.ru> skrev:
> [...]
>wc.
>er der nogle der har været ude for
>usp.indkavartering hvor der ikke var ejet

For en hel del år siden, købte vi en billig uspecificeret rejse,
og fik nogle ganske udmærkede værelser med bad. Men dengang havde
de vist rejser i overskud, så var det jo bedre at sælge for lidt
end slet ikke, jeg tror ikke det gælder idag, hvor der bestemt
ikke er for mange rejser. Det kan man iøvrigt også se på
prisniveauet.

Venlig hilsen.
Jytte

Fra : Anja Nielsen

Dato : 20-07-04 01:14

Hej.
Jeg har tidligere rejst uspecificeret med både mytravel og Balkan holidays.
De fleste selskaber, der sælger uspecificerede rejser tilbyder, at man kan
betale ml. 100 og 200 ekstra og være garanteret eget bad og toilet.
Sidste år var vi i Tyrkiet, og vi sagde, at vi ikke ville betale ekstra, da
vi ikke troede på, at vi ville få noget uden bad og toilet, og det sagde
salgskonsulenten, at hun også anså for spild af penge. Jeg er ikke selv
blevet flyttet, men jeg kender et enkelt tilfælde, hvor et par blev flyttet
efter få dage, men det er vist ikke ofte, at det sker.
Anja