Fontstørrelse i Agent?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 12-07-04 18:30

Da jeg er begyndt at bruge en højere skærmopløsning, vil jeg have
tilpasset skriftstørrelsen i Agent v. 1.91. det går nemt med
Gruppelisten og meddelelseslisten (findes i "Options > Display
Preferences", men der er ingen steder jeg kan sætte størrelsen for
vinduet med indholdet af meddelelsen.

Hvor og hvordan?

Venlig hilsen
Kurt Hansen
kurt/snabel-a/towle/punktum/dk
"Jeg ønsker at sove stille ind, ligesom min bedstefar
- ikke skrige i panik, ligesom de passagerer han kørte med!"

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-07-04 18:54

Kurt Hansen skrev:

>Preferences", men der er ingen steder jeg kan sætte størrelsen for
>vinduet med indholdet af meddelelsen.

Afhængigt af hvilken type font du har valgt, skal du justere
"Variable-Pitch body" eller "Fixed-Pitch body". "Body" står her
for "brødtekst".

--
Bertel

Fra : Kurt Hansen

Dato : 12-07-04 20:00

Den Mon, 12 Jul 2004 19:54:01 +0200, skrev Bertel Lund Hansen:

>Afhængigt af hvilken type font du har valgt, skal du justere
>"Variable-Pitch body" eller "Fixed-Pitch body". "Body" står her
>for "brødtekst".

Tænk, det var jeg ellers helt sikker på jeg havde prøvet. men du har
jo ret. Takker