Hansa Park overnatning..?
Fra : Henning Holm

Dato : 12-07-04 13:50

Vi er 10 personer,der skal en tur i HansaPark,den 27/28 August,vi plejer at
leje et par lejligheder i Heiligenhafen,men deres priser er helt vilde, på
det tidspunkt vi gerne vi afsted.(2 lejligheder a 4 personer x 2
overnatninger = 400 euro) 1 lejlighed for 2 ersoner x 2 overnatning =150
Euro)
Weissenhause Strand har ingen store lejliheder,på dette tidspunkt,er der
nogle der kan anbefale,noget andet i nærheden af HansaPark til rimelige
priser....?
(Har prøvet Bookingformularen,på HansaPark's side, men den laver
scriptfejl...)

--
Henning Holm
allig8or125@hotmail.com

Fra : Aksel

Dato : 12-07-04 23:45

"Henning Holm" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> priser....?
> (Har prøvet Bookingformularen,på HansaPark's side, men den laver

Prøv i Lübeck, der er ikke ret langt, vi har flere gange boet på
Hotel Lindenhof,
Lindenstraße 1a,
Tel: 0451 / 84015

Hilsen Aksel

Fra : Henning Holm

Dato : 13-07-04 19:49

"Aksel" <akselj@ny-post.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at

> Prøv i Lübeck, der er ikke ret langt, vi har flere gange boet på

Hej Aksel.
Tak for dit indlæg,Jeg har prøvet at sende en forespørgsel til dem...