1) find message-id i thunderbird +
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 12-07-04 13:14

Hej NG.

1) Er der nogen som ved hvordan man gør ovenstående? Når jeg klikker på
et link med et message-id, tror Thunderbird (version 0.6) at det er en
mail-adresse og den åbner et "compose-to"-vindue... Jeg har ingen ide om
hvordan man gør det, men i Windows XP var det jo let ("run" +
news:msg-id + return).

2) Jeg har lånt nogle originale os 9.2 cd´ere (SVJH) af en genbo og er
kommet til at smide dem væk fordi jeg lige skulle prøve det (han bruger
os X). De er ganske enkelt forsvundet mens jeg havde dem og det er jeg
selvfølgelig ked af - endda inden jeg fik prøvet det...

Han har jo licensen eller hvad det hedder - han har betalt penge for
dem. Hvad gør jeg for at erstatte hans cd´ere??? Han har vel ret til en
backup eller hvad?

Hvis nogen kan hjælpe med noget på min mail, så fjern ".spam" inden @´et
og "spam." efter @´et, i min mailadresse.

mvh.