Admin PW virker ikke? Haster lidt;-)
Fra : Lone Schmidt

Dato : 12-07-04 07:16

Hej

Sidder med husbondens Mac (tibook 550), skal smide Virtual PC i, kender
password, men der er en terminal haj (siger ikke hvem der på et
tidspunkt var inde og rode med det, derefter var der 2 admin PW, og det
var lidt hip som hap hvad den accepterede.

Nu vil den ikke acceptere nogle af dem

Jeg har været i systeminst./users og "konfirmere" det ene, det
accepterede den?

Den kom efter 12 forsøg(med PW) med en meddelse:
Systemudvidelsen"/applications/virtual PC 5.0/Virtual
PC/Contents/MacOS/VirtualSwitch.kext" blev installeret forkert og kan
ikke bruges.

Men jeg har slettet VPC fuldstændigt og er startet forfra?
(og jeg synes selv at jeg er MEGET erfaren i at få slettet og starte
forfra! )

Hvor gemmer den Kext sig?
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Lone Schmidt

Dato : 12-07-04 09:46

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
>
> Men jeg har slettet VPC fuldstændigt og er startet forfra?
> (og jeg synes selv at jeg er MEGET erfaren i at få slettet og starte

Undskyld ulejligheden, det var såmænd bare min kære mand , der ikke
fortalte mig at har skiftet password

Men der har nu været ged i den med PW, siden terminatoren har været i
den

Og Karl, den brave fyr viste mig hvor kext banditten gemmer sig, og en
masse andet smart

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-07-04 00:40

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Undskyld ulejligheden, det var såmænd bare min kære mand , der ikke
> fortalte mig at har skiftet password

Hør hov det er vist mig der på din opfordring har skiftet passwordet
til ét som husbonden ku' huske.

--
Morten Reippuert Knudsen         <http://blog.reippuert.dk>

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra, iSight, eyeTV200 & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Lone Schmidt

Dato : 28-07-04 04:59

> Hør hov det er vist mig der på din opfordring har skiftet passwordet
> til ét som husbonden ku' huske.

Helt korrekt, og han huskede det, men på tlf sms´ede han det
forkert...Grrr!
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-07-04 18:18

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Helt korrekt, og han huskede det, men på tlf sms´ede han det
> forkert...Grrr!

Forståligt, hvis jeg havde kone ville jeg heller ikke give hende mit
admin password, næ nej hun kan gøre sig fortjent til min kærlighed ved
at gætte det. Lyder det genkendeligt piger?

Fra : Lone Schmidt

Dato : 28-07-04 19:40

> Forståligt, hvis jeg havde kone ville jeg heller ikke give hende mit
> admin password, næ nej hun kan gøre sig fortjent til min kærlighed ved
> at gætte det. Lyder det genkendeligt piger?

Du er sgu´en ægte nørd!
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 28-07-04 21:14

> Forståligt, hvis jeg havde kone ville jeg heller ikke give hende mit
> admin password, næ nej hun kan gøre sig fortjent til min kærlighed ved
> at gætte det. Lyder det genkendeligt piger?

Og jeg ville slet ikke give det til Lone.

Virker din PB, Lone ?

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Lone Schmidt

Dato : 30-07-04 03:32

Jesper Haaber Gylling <jesper@XXXXXXXXXgylling.net> wrote:

> Og jeg ville slet ikke give det til Lone.
>
> Virker din PB, Lone ?

Jaa.........nogen gange:-/

--
Venlige hilsner