Føje visitkort til adr. bog i bestemt grup~
Fra : Lone Schmidt

Dato : 11-07-04 21:53

Hej i Gruppen

Har lige fået tilsendt et visitkort fra en kunde, og db. klikker, bliver
spurgt om jeg vil føje til bog? Ja tak!

Men......Jeg vil gerne have det i gruppen: kunder.
Den mulighed fremkommer ikke umiddelbart, så jeg prøvede at markere
gruppen, og derefter tilføje visitkortet, men det røg i "all" alligevel.

Det virker totalt usmart at jeg bagefter skal finde kortet i "all" og
lægge i korrekt gruppe.

Hvad gør jeg forkert?
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 11-07-04 22:44

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
> gruppen, og derefter tilføje visitkortet, men det røg i "all" alligevel.
>
> Det virker totalt usmart at jeg bagefter skal finde kortet i "all" og

Har du prøvet at trække det direkte fra skrivebordet (eller mailen) over
i den rette gruppe?

Fra : Lone Schmidt

Dato : 12-07-04 06:32

Jens Rasmussen <no@way.dk> wrote:

> Har du prøvet at trække det direkte fra skrivebordet (eller mailen) over
> i den rette gruppe?

MRK skrev det osse, nej den detalje tænkte jeg ikke over

Tak folks

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-07-04 22:30

> [...]

> gruppen, og derefter tilføje visitkortet, men det røg i "all" alligevel.

> Det virker totalt usmart at jeg bagefter skal finde kortet i "all" og

træk kortet direkte fra emailen (eller finder) over i den ønske grupp
i Adressebog vinduet.

--
Morten Reippuert Knudsen         <http://blog.reippuert.dk>

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra, iSight, eyeTV200 & Lacie Photon18Vision (TFT).