Start af nærbutik
Fra : Completo

Dato : 11-07-04 20:10

Fra : alexbo

Dato : 11-07-04 20:56

Fra : Bertiil Bims

Dato : 11-07-04 21:27

Fra : Completo

Dato : 12-07-04 10:44

news:kggIc.226$kQ7.39@news.get2net.dk...
> I forbindelse med opstart af nærbutik
> vil jeg høre om her er nogle der ved
> hvordan jeg får kontakt med kæden Kisa
>
> På forhånd tak
> John

Fra : Claus Tersgov

Dato : 13-07-04 11:45

På ejendommeligvis fremsatte Completo følgende påstand:

> I forbindelse med opstart af nærbutik
> vil jeg høre om her er nogle der ved
> hvordan jeg får kontakt med kæden Kisa

Måske man kunne sende en brevdue, eller hvis du bor nær kysten, en
flaskepost!

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-04 11:55

I en vild rus fik Claus Tersgov skrevet

> Måske man kunne sende en brevdue, eller hvis du bor nær kysten, en
> flaskepost!

Hvad med at morse eller sende et yngende telegram.

Eller har du andre gode ideer?

Fra : Allan Soerensen

Dato : 13-07-04 11:59

"Vint" <ingen> skrev i en meddelelse
> I en vild rus fik Claus Tersgov skrevet

> Hvad med at morse eller sende et yngende telegram.
>
> Eller har du andre gode ideer?

Eller hvad med at holde gruppen på et bare lidt seriøst niveau?

Fra : Completo

Dato : 13-07-04 16:31

Til alle med "gode" ideer
i kan prøve at søge på nettet efter
Kisa .... og kan vi så holde gruppen
seriøs ??

//John

Fra : Claus Tersgov

Dato : 13-07-04 21:54

På ejendommeligvis fremsatte Completo følgende påstand:

> Til alle med "gode" ideer
> i kan prøve at søge på nettet efter
> Kisa .... og kan vi så holde gruppen
> seriøs ??

Eller kraks eller telefonbogen, hvor svært kan det være?

Claus

Fra : Bertiil Bims

Dato : 13-07-04 22:01

Det her handler vist om, at du ikke endnu er erfaren nok til at drive
selvstændig forretning.
Hvis du kan gøre det til en sag for andre på internettet at finde et bestemt
men relativt velkendt firma, er du vist ikke voksen nokt til opgaven endnu.

BB

Fra : Completo

Dato : 13-07-04 22:12

Bertil ..... "Bims" tjaa det tror jeg sgu
kan du fortælle mig ligheden
mellem at drive en virksomhed
og søge på Internettet ??
Er det ikke helt hallo at slå plat
på andres uvidenhed ???
sig mig har du en ringe selvtillid ??

//John

Fra : Bertiil Bims

Dato : 14-07-04 06:50

Men selvtillid fejlser skam intet!
Til gengæld gør min tillid til dine evner det.
Enhver kan da enten med en telefonbog, opkald til 118 eller via internettet
finde KISA i løbet af 1 minut - så hvorfor skrive løs om det latterlige
problem her på nettet - og så i flere dage. Det vidner da kun om
inkompetance.

BB

Fra : Completo

Dato : 14-07-04 08:51

Det er da folk som dig der gør det latterligt

//John
NB: Der findes ingen dumme spørgsmål,
kun dumme svar !!

Fra : Bertiil Bims

Dato : 14-07-04 09:24

Du har da lige bevist, at der findes dumme spørgsmål!

BB

Fra : Allan Soerensen

Dato : 14-07-04 10:11

> Du har da lige bevist, at der findes dumme spørgsmål!
>
> BB

Kan I da ikke finde en anden gruppe til jeres barnlige pjat og holde denne
gruppe på et seriøst niveau
Hvis du/I finder spørgsmålet "dumt" kan du bare ignorerer det i stedet for
at komme med kommentarer som er mindst lige så dumme.

FUT: dk.snak.mudderkastning

Fra : Bertiil Bims

Dato : 14-07-04 10:33

Du skal slet ikke blande dig i, hvad jeg og 'fjolset' anser for relevant.
Iøvrigt kan du godt holde dig fra dit futteri. Små tog er noget børn leger
med.

BB

Fra : Allan Soerensen

Dato : 14-07-04 11:02

> [...]
> Iøvrigt kan du godt holde dig fra dit futteri. Små tog er noget børn leger

Jeres ævl hører IKKE til i dk.erhverv så lad være med at fjerne min FUT.
Vi er faktisk nogle, der helst ikke ser gruppe omdannet til en sandkasse for
småbørn som dig og et par stykker mere i denne tråd.

FUT: dk.snak.mudderkastning igen

Fra : Bertiil Bims

Dato : 14-07-04 12:00

Jeg kan kun gentage: STOP DET FUTTERI!

Fra : Allan Soerensen

Dato : 14-07-04 12:24

"Bertiil Bims" <bbims_slet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan kun gentage: STOP DET FUTTERI!

Hvis du lige vil læse denne gruppes fundats på
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.erhverv vil du opdage at dine
barnlige ytringer om hvad du syntes om en anden skribent IKKE hører hjemme
her. Den rigtige gruppe ER dk.snak.mudderkastning så der er ingen grund til
at du bliver ved med at fjerne min FUT.

Din opførsel vidner tydeligvis om at du heller ikke har læst netettiketten,
så den bør du læse på http://www.usenet.dk/netikette/ før du poster flere
indlæg.

Du har endnu heller ikke lært hvordan man besvarer et indlæg, så tag lige at
læs http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html når du nu er i gang.
HINT: Man svarer nederst og klipper det overflødige væk.

FUT dk.admin.netikette (som Bertiil Bims sikkert fjerner igen, selv om dette
intet har med dk.erhverv at gøre)

Fra : Bertiil Bims

Dato : 14-07-04 13:43

Du har startet denne tåbelige dialog i dk.erhverv og derfor bliver den også
her - indtil du eventuelt klapper gællerne i.
Jeg skal nok selv passe hvilkeinstrukser jeg gider læse.
Jeg skriver min tekst hvor jeg anser det for mest hensigtsmæssigt - og det
er i toppen og indlægget placeres i gruppen hvor debatten er startet,
således at den ikke til forvirring i mindst 2 grupper forsvinder hhv. dukker
op andets steds.

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-04 16:30

> [...]
> er i toppen og indlægget placeres i gruppen hvor debatten er startet,
> således at den ikke til forvirring i mindst 2 grupper forsvinder hhv.

Spørgsmålet er vel eftermånden, hvor mange i denne tråd, der er voksne nok
til at drive egen virksomhed.

Er fuldstændig enig med Allan Sørensen.

FUT: dk.snak.mudderkastning

Fra : Bertiil Bims

Dato : 14-07-04 16:36

"Vint" <ingen> skrev i en meddelelse
> "Bertiil Bims" <bbims_slet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Spørgsmålet er vel eftermånden, hvor mange i denne tråd, der er voksne nok
> til at drive egen virksomhed.

Det tror jeg ikke mange er!!

> Er fuldstændig enig med Allan Sørensen.

I hvad?