unlock af 3410
Fra : Jesper

Dato : 11-07-04 15:46

Jeg har unlocket mange nokia 3310/3410 med Nokia Tool, men med denne Nokia
3410 fejler "Open ALL" komandoen. Nogen som ved hvorfor?
Telefonen kan kun godtage sonofon-kort.

Hvilket andet software kan jeg benytte som kan låse min Nokia 3410 op.
Jeg bruger et datakabel med F/M bus mulighed.

vh
Jesper

Fra : Th Frydensberg

Dato : 11-07-04 16:13

Jesper wrote:

> [...]
>
> Hvilket andet software kan jeg benytte som kan låse min Nokia 3410 op.
> Jeg bruger et datakabel med F/M bus mulighed.
knok-phoenix
http://www.helloo.dk/download.htm

Fra : Jens Ole

Dato : 13-07-04 21:15