Ipod er vistnok på plads :-/
Fra : Lone Schmidt

Dato : 11-07-04 14:32

Jeg skal lære at lade være med at panikke!!

Men læste på MM at jeg skulle holde "play" og "menu" nede, så nu ligner
den sig selv igen, scrollehjulet virker osse

Pu-ha!

Men hvad var det lige , der skete?

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 11-07-04 14:41

mailloneFJERN@netscape.net (Lone Schmidt) writes:

> Men hvad var det lige , der skete?

Et gæt kunne være, at da du tørrede iPod'en af, kom du til at trykke
en helt masse knapper ind på en måde, så du fik aktiveret den
indbyggede debug-menu.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Lone Schmidt

Dato : 11-07-04 21:46

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200402@gen-v.net> wrote:

> Et gæt kunne være, at da du tørrede iPod'en af, kom du til at trykke
> en helt masse knapper ind på en måde, så du fik aktiveret den
> indbyggede debug-menu.

Er det noget der har kunnet skade den? :-/.........ser du, da jeg så
displayet, trykkede jeg på alt muligt for at få det væk, og i " RUN IN"
begyndte den at tælle (en masse tal begyndte at "bevæge" sig) og alt
muligt!

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 11-07-04 22:35

> [...]

> displayet, trykkede jeg på alt muligt for at få det væk, og i " RUN IN"
> begyndte den at tælle (en masse tal begyndte at "bevæge" sig) og alt

Jeg tror at det er ret uskadeligt. Prøv at søge lidt efter "iPod
diagnostic menu" på google for mere information.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Claus

Dato : 12-07-04 20:53

Det er helt uskadeligt, run in er en funktion der bruges af apple før
den bliver sendt ud af fabrikken, for at teste maskinen.

Man kommer btw, ind i menuen ved at trykke på menu, play indtil den
resetter, og bagefter holder frem, tilbage og den midterste tast (i
scroll hjulet) nede samtidigt, indtil den siger en underlig lyd.
Herefter kommer der et omvendt applelogo frem, og menuen . . køres op
og ned ved at trykke frem eller tilbage, og vælges som vanligt på
play.
Have fun.

/Claus

On Sun, 11 Jul 2004 23:34:58 +0200, Thomas Bjorn Andersen

Fra : Lone Schmidt

Dato : 14-07-04 22:08

Claus <salg@SLETcc.dk> wrote:

> [...]
> Herefter kommer der et omvendt applelogo frem, og menuen . . køres op
> og ned ved at trykke frem eller tilbage, og vælges som vanligt på

Smadder godt, så er jeg mere rolig

Den opfører sig osse helt normalt nu, men blev slemt forskrækket over
dens opførsel på dét tidspunkt!
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge