Neopren sko ?
Fra : BeerHunter

Dato : 11-07-04 12:14

Hej

Jeg skal bruge et par billige neopren sko, så jeg kan benytte mine finner i
det Røde Hav til efteråret. Netto / Aldi havde nogle på et tidspunkt, men
det glippede for mig, så hvor mon jeg finde et par ?

Mvh. BeerHunter

Fra : Jan Birk

Dato : 11-07-04 13:14

> Jeg skal bruge et par billige neopren sko, så jeg kan benytte mine finner i
> det Røde Hav til efteråret. Netto / Aldi havde nogle på et tidspunkt, men
> det glippede for mig, så hvor mon jeg finde et par ?

For et par uger siden, havde de nogle i Tøj&Sko i Valby!

/Jan

Fra : Bo Poulsen

Dato : 11-07-04 20:04

Hej

Med risiko for at blive sablet ned.
Hos Scansub i Roskilde kan du køb sådan nogle.

Med venlig hilsen

Bo Poulsen
Søhesten, Hillerød