Newsreader
Fra : Kasper Christensen

Dato : 10-07-04 21:33

Hej med jer

Jeg skal bruge en ny newsreader, da min kæreste er ved at slagte mig
hvergang jeg skifter bruger i OE.

Hvad skal jeg vælge. Den skal være meget simpelt, da jeg bare læser indlæg.
Den skal kunne tage kodeord og brugernavn til newsserveren da jeg bruger
sunsite. Jeg har prøvet Thunderbird, men den kan ikke.

Er kørt lidt fast her...

Kasper Christensen
Multimediedesigner

Fra : Carl Drud

Dato : 10-07-04 21:58

Kasper Christensen wrote:

> Hvad skal jeg vælge. Den skal være meget simpelt, da jeg bare læser indlæg.
> Den skal kunne tage kodeord og brugernavn til newsserveren da jeg bruger
> sunsite. Jeg har prøvet Thunderbird, men den kan ikke.

Er du sikker på den ikke kan. I følge konfigurations guiden på Sunsites
side kan den:

http://news.sunsite.dk/clientconfig.html#mozilla

"When you have finished the setup guide click "manage newsgroup
subscriptions". Shortly you will be prompted for your username and
password. Remember to tell mozilla to remember your username and
password."

Carl

Fra : Kasper Christensen

Dato : 10-07-04 23:06

> Er du sikker på den ikke kan. I følge konfigurations guiden på Sunsites
> side kan den:
>
> http://news.sunsite.dk/clientconfig.html#mozilla

Hej Carl

Det ser ud til at den kan. Vil prøve kræfter med den igen. Tak

Kasper Christensen
Multimediedesigner

Fra : Kasper Christensen

Dato : 10-07-04 23:16

> Er du sikker på den ikke kan. I følge konfigurations guiden på Sunsites
> side kan den:
>
> http://news.sunsite.dk/clientconfig.html#mozilla

Det virkede. Syne sjeg havde prøvet det samme før. Men tak for det

Kasper Christensen
Multimediedesigner

Fra : L. E. P.

Dato : 11-07-04 12:40

Sat, 10 Jul 2004 22:33:09 +0200 skrev "Kasper Christensen"
<news@*REMOVEFJERN*kasperc.dk> i en meddelelse:

> [...]
>Den skal kunne tage kodeord og brugernavn til newsserveren da jeg bruger
>sunsite. Jeg har prøvet Thunderbird, men den kan ikke.

Prøv Forte Agent

www.forteinc.com

Findes i både en gratis og en betalings version.

Hilsen Lars

Fra : Kasper Christensen

Dato : 11-07-04 21:44

L. E. P. wrote:
> [...]
>

> Prøv Forte Agent
>
> www.forteinc.com
>
> Findes i både en gratis og en betalings version.

Hejsa

Har fundet at Thunderbird er det jeg behøver, men tak.

Kasper Christensen
Multimediedesigner
http://www.kasperc.dk