Eudora og AVG
Fra : Peter T.

Dato : 10-07-04 20:12

Jeg har netop skiftet til AVGs gratis viruskiller, men den ser ikke ud til
at arbejde sammen med Eudora, som ellers blot gemmer vedhæftede filer som
de filer de nu engang er, i mappen Attach. Og jeg får immervæk (kun)
tilsendt 2-4 vira pr. dag, som AntiVir ellers tog sig pænt af inden jeg
skiftede til AVG.

Er der andre, som har samme oplevelse med AVG og Eudora?

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 10-07-04 23:22

Hej Peter T., du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Er der andre, som har samme oplevelse med AVG og Eudora?

AVG har vistnok kun plugin til OE.

Om det så kun gælder freewareudgaven eller også betalingsversionen, ved
jeg ikke.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Peter T.

Dato : 11-07-04 12:44

Rudi Stegen leverede følgende historie fra de varme lande:

> AVG har vistnok kun plugin til OE.

Ja. Og det er vist også nødvendigt pga. måden, som OE lagrer de vedhæftede
filer på.
Men Eudora gemmer blot de vedhæftede filer i mappen ATTACH, så det undrer
mig, at AVG ikke er vågen, når der ryger en skummel .pif ned på harddisken.

Og det er lidt træls, for jeg havde problemer med AntiVir, når den skulle
opdateres og skiftede til AVG pga. problemerne.

Fra : Dino

Dato : 21-07-04 00:54

Den 10-7 2004 skrev Peter T. i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> jeg får immervæk (kun) tilsendt 2-4 vira pr. dag, som AntiVir ellers
> tog sig pænt af inden jeg skiftede til AVG.

Der findes en PlugIn til AVG, AVG Personal E-Mail Scanner, måske kan den
bruges?

<http://www.grisoft.cz/beta/avgemc/avgemc_en.htm>

--
Dino