Pinout til usb/Mc60 kablet
Fra : NYK.M.Unlock

Dato : 10-07-04 16:24

har du den eller et link så send den pr email

Fra : Claus Sørensen

Dato : 10-07-04 17:05

Hvorfor vil NYK.M.Unlock altid ha´ hjælpen sendt "pr email"? Måske var der
andre i gruppen som kunne bruge de oplysninger til noget. Hvis du vil
ha´svar pr
e-mail så spørg pr e-mail. Du har efterhånden gjort det mange gange.

Claus
www.unlock-experten.dk

Fra : NYK.M.Unlock

Dato : 10-07-04 17:46

ok en der fik sure opstød .. men fair nok hvis der er nogle derkan svare på
mit indlæg så skriv det endelig pr news så ANDRE også kan få glæde af det

undskyld Claus god weekend..

Fra : Claus Sørensen

Dato : 10-07-04 22:06

...det er ok og selv go´weekend til dig.

ps. Hvis vi alle hjalp hinanden i stedet for at kriges(som visse personer
gør) ville omgangstonen måske blive meget bedre. Jeg er faktisk villig til
at gå så langt med denne påstand, at med tiden kunne vi som fx. findes på
www.dkunlock.dk mødes til Julefrokost et sted og ha´det rigtig hyggeligt.
Måske er det bare ønske/drømme tænkning fra min side af men alligevel.

Claus

Fra : Ham selv

Dato : 11-07-04 08:32

Ja nogen støtter dkunlock og andre gør ikke:)

Med venlig hilsen Per Sørensen

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : Claus Sørensen

Dato : 11-07-04 17:35

> Ja nogen støtter dkunlock og andre gør ikke:)
>
> Dette er beviset på en forgæves kamp og den totalt intetsigende kommentar
var desværre forventet.
> Hilsen
Claus

Fra : Ham selv

Dato : 11-07-04 20:29

Hvor ser du den intetsigende kommentar???`??

Jeg vil sige din kommentar til at man skulle samle alle dem der var på
dkunlock som intetsigende, er det måske alle unlockere der er på den
side?????

Så det er måske alle dem der er på siden der er så gode og dygtige de kan
komme med til en måske julefrokost?????

Næ du, hvis du mener det er tilfældet, så er jeg glad for aldrig at komme
til at møde dig til en julefrokost med alle de rigtige folk:)?????

Fra : Claus Sørensen

Dato : 12-07-04 07:52

SUK! Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves. Tråd slut for mit vedkommende.

Claus

Fra : Ham selv

Dato : 12-07-04 19:42

Tåbe hvad fanden bilder du dig ind, du kender mig ikke og kommer heller
aldrig til det, så du kan da ikke tillade dig at kalde mig for tåbe???????

Og hvis du mener du er klog, ja så er jeg dæleme glad for at være tåbe??

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 13-07-04 20:35

> SUK! Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves. Tråd slut for mit
vedkommende.

Lasse, er det dig??

--
Med venlig hilsen...