Hvorhen i slutningen af august
Fra : Riverwind

Dato : 10-07-04 16:14

Hejsa

Vi er tre fyre omkring de 30 der gerne vil sydpå (charter) i slutningen af
august. Hvor skal vi tage hen, hvis man gerne vil møde mennesker på vores
egen alder?
Vi har overvejet Kos, men er lidt i tvivl om, hvorvidt sæsonen er ved at
være slut på det tidspunkt.

/Riverwind

Fra : ole holte

Dato : 10-07-04 18:46

"Riverwind" <riverwind@heaven-dk.NEJ_TIL_SPAM> skrev i en meddelelse
> [...]
> egen alder?
> Vi har overvejet Kos, men er lidt i tvivl om, hvorvidt sæsonen er ved at

Tag til Kreta og Rethymnon og husk at besøge Arena bar - sæsonen slutter sidst i oktober

se www.kretaforum.dk og www.dinkretaferie.dk
http://www.travelmarket.dk/cfml/traveloffer.cfm?getResultSet=TRUE&strKeySupplierId=2424
www.natureculture.gr/
http://www.greeksexguide.gr/aggelies.asp?typos=2
www.kairatos.com.gr/xrisimalinks2.htm
der er mange andre links søg selv via Google !

Fra : RH

Dato : 10-07-04 20:51

> [...]
> egen alder?
> Vi har overvejet Kos, men er lidt i tvivl om, hvorvidt sæsonen er ved at

Sæsonen er absolut ikke slut i slutningen af august på Kos. Der er sikkert
flere mennesker tidligere på sæsonen, men da jeg var der sidst i august for
4 år siden var der massere af mennesker og "gang i den"

/Sanne

Fra : Riverwind

Dato : 10-07-04 22:18

> [...]
> egen alder?
> Vi har overvejet Kos, men er lidt i tvivl om, hvorvidt sæsonen er ved at

Glemte lige at nævne at formålet med turen er seriøst druk, så udflugter og
lignende bliver der nok ikke lige tid til :)

/Riverwind

Fra : Knud K. H.

Dato : 15-07-04 01:24

> Glemte lige at nævne at formålet med turen er seriøst druk, så udflugter
og
> lignende bliver der nok ikke lige tid til :)

så ta til bulgarien - ex sunny beach - det er meget billigere end spanien og
grækenland.

Fra : Sune

Dato : 11-07-04 16:09

Jeg ville vælge Alanya/Tyrkiet, det er meget billigere end de græske øer,
både rejsen og "drukturene"

Sune