Kopiere DVD på 12" powerbook
Fra : Morten

Dato : 10-07-04 16:00

Hvad kan i anbefale af software til at kopiere en DVD?

Mvh.

Morten

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 10-07-04 16:36

Morten <usenet@kikobu.com> wrote:

> Hvad kan i anbefale af software til at kopiere en DVD?

DVDBackup

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Morten

Dato : 10-07-04 16:39

Morten wrote:

> Hvad kan i anbefale af software til at kopiere en DVD?
>
> Mvh.
>
> Morten

Jeg må hellere præcisere lidt. Det drejer sig om en sikkerhedskopi af
min OS X DVD. Så det er ikke film eller lign. Er det nok bare at kopiere
til harddisken og så brænde, eller skal man ligesom med Windows brænde
et image (jeg har ikke gennemskuet om en mac på samme vis som PC
afhænger af "bootable" medier).

Morten

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 10-07-04 18:01

Morten wrote:

> [...]
> til harddisken og så brænde, eller skal man ligesom med Windows brænde
> et image (jeg har ikke gennemskuet om en mac på samme vis som PC

jeg tror at du skal kopiere den på en speciel måde. Jeg ville kikke på
et diskimage kopierings værktøj.

JonB

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-07-04 21:20

> [...]

> til harddisken og så brænde, eller skal man ligesom med Windows brænde
> et image (jeg har ikke gennemskuet om en mac på samme vis som PC

det gør Mac'er når det drejer sig om OSX. Envidere kan du ikke kopiere
alle filer fra Finder

Brug toast eller Diskværktøj (OSX) til at brænde en kopi. (og bed til
DVD'en ikke er kopisikret (jeg har ikke prøvet med min)

--
Morten Reippuert Knudsen         <http://blog.reippuert.dk>

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra, iSight, eyeTV200 & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 11-07-04 10:53

Morten <usenet@kikobu.com> wrote:

> Hvad kan i anbefale af software til at kopiere en DVD?
>
> Mvh.
>
> Morten

Under OSX skal du bruge det medfølgende "Diskværktøj"

Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk