Hvad hedder nyeste version af Microsoft Of~
Fra : PBH

Dato : 10-07-04 15:46

Kan ikke gennemskue om det er MS Office XP, MS Office 2003 (eller om disse
to er identiske) eller om det er en helt 3. version.

Vil også gerne vide, om der er planer om en ny version (forholdsvis snart),
så det bedst kan betale sig at afvente et køb af MS-Office.

På forhånd tak

Preben B. Hansen

Fra : Morten

Dato : 10-07-04 16:17

"PBH" <mail@mail.invaliod> skrev i en meddelelse
> [...]
snart),
> så det bedst kan betale sig at afvente et køb af MS-Office.

2003 er den nyeste, og på mange punkter forskellig fra Office XP, om den er
bedre - efter min mening ikke ubetinget.
mvh
Morten

Fra : Gunnar

Dato : 11-07-04 18:06

> [...]
er
> bedre - efter min mening ikke ubetinget.

Hej
Er det rigtigt at Office XP og 2002 er det samme.
Gunnar

Fra : Leo Heuser

Dato : 11-07-04 18:13

> Hej
> Er det rigtigt at Office XP og 2002 er det samme.
> Gunnar

Hej
Ja.

LeoH

Fra : Per Rønne

Dato : 11-07-04 18:34

PBH <mail@mail.invaliod> wrote:

> Vil også gerne vide, om der er planer om en ny version (forholdsvis snart),
> så det bedst kan betale sig at afvente et køb af MS-Office.

Jeg vil tro at du finder den nyeste MS Office version nedenfor:

http://www.microsoft.com/mac/products/office2004/office2004.aspx?pid=off
ice2004

Office 2004.
--
Per Erik Rønne

Fra : PBH

Dato : 11-07-04 20:20

"Per Rønne" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg vil tro at du finder den nyeste MS Office version nedenfor:
>
> http://www.microsoft.com/mac/products/office2004/office2004.aspx?pid=off
> ice2004
>
> Office 2004.

Hmm... ser kun ud til at være til Mac