Vil dette kort være en forbedring?
Fra : Falcon

Dato : 10-07-04 10:15

Jeg var i Bilka (ja ja , jeg ved godt man helst ikke skal købe
computergrej der og der så jeg et grafikkort der hed Albatron FX
5500 Q med 256MB Ram. Jeg har i forvejen et Geforce 4 Ti4200,m 128Mb
Ram så vil jeg kunne mærke nogen forskel hvis jeg købte Bilkakortet.
Skal primært bruges til FS2004.

PC:

AMD 2400
512 MB Ram
Ti4200
80GB Maxtor
+ diverse

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 10-07-04 10:42

"Falcon" <jornlundtoft@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> 5500 Q med 256MB Ram. Jeg har i forvejen et Geforce 4 Ti4200,m 128Mb
> Ram så vil jeg kunne mærke nogen forskel hvis jeg købte Bilkakortet.

Nope, dit gamle kort vil være hurtigere.

Skal du have noget mærkbart bedre, skal du op i et 5900XT, eller endnu bedre
et ATI Radeon 9800 Pro.
Førstnævnte ligger omkring 1400,- og sidstnævnte er kommet ned omkring
16-1700,-.

Der er også nogle Radeon 97-9800 til salg på
news:dk.marked.privat.edb.intern for øjeblikket, så du ku' også prøve lykken
dér.

Derudover kunne en kraftigere processor og mere ram være en fordel ved
flysims, men det er en anden historie..

Venlig hilsen
Henrik