Ændre indstillinger for PDF håndterin
Fra : Esben Theis Jensen

Dato : 09-07-04 23:41

Hejsa alle sammen.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Jeg har installeret Adobe acrobat (ikke kun reader) og blev ved første
opstart spurgt om jeg ville sætte standardinstillingen til at Acrobat
skulle bruges til at åbne PDF filer...det gav jeg den lov til.
Nu er det så sådan at jeg meget gerne vil sætte billedfremviser til at
være standardprogrammet istedet... Men jeg kan simpelthen ikke finde ud
af, hvor jeg kan indstille det.

Er der nogen der kan hjælpe.

Venlig hilsen
Esben

Fra : Tom

Dato : 09-07-04 23:54

On 7/10/04 12:41 AM, in article 40ef1f0c$0$23878$14726298@news.sunsite.dk,
"Esben Theis Jensen" <newsgroup@clubesben.dk> wrote:

> [...]
> Nu er det så sådan at jeg meget gerne vil sætte billedfremviser til at
> være standardprogrammet istedet... Men jeg kan simpelthen ikke finde ud

Mener engang at der var en der svarede mig.. Cirka sådan..
Find en pdf...
Tryk æble I (i) og find der et eller andet der ligner vil du gøre viewer til
din default reader igen.. ??
Prøv lidt I den boldgade.. Mener at det var sådan jeg gjorde !?
Tom

Fra : Esben Theis Jensen

Dato : 09-07-04 23:57

Tom wrote:

> [...]
> din default reader igen.. ??
> Prøv lidt I den boldgade.. Mener at det var sådan jeg gjorde !?

Det fungerede jo strålende...Tusind tak

Ved ikke hvorfor jeg ikke selv har fundet ud af det allerede.

Esben

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-07-04 21:22

Esben Theis Jensen <newsgroup@clubesben.dk> wrote:

> Er der nogen der kan hjælpe.

hit en .pdf.
marker den
ævle+i
vælg Billedfremviser fra popmenuen "æben i"
tryk på knappen "ret alle"

--
Morten Reippuert Knudsen         <http://blog.reippuert.dk>

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra, iSight, eyeTV200 & Lacie Photon18Vision (TFT).