Suzuki GSX 750 karb. problem, svømmerhøjde~
Fra : Gert Bo thorgersen

Dato : 09-07-04 15:32

En bekendt viste mig her til aften (i Thailand) en Suzuki GSX 750 cc fra
1989. Han sagde at der kom benzin ned i olien og at svømmerne inbyrdes var
forskellige.

Han har ingen manual, så spørgsmålet er hvad er svømmerhøjden for de på
modellen siddende Mikuni karburatorer karburatorer? Og målt med bunden i
vejret, eller holdende på skrå, eller på anden måde?

Jeg har slet ikke selv fået pillet ved den da det blev mørkt da problemet
blev stillet. Her i Thailand er det jo året rundt mørkt fra 18/19 aften til
6/7 morgen. Men haves der idéer om hvad grunden kan være til benzin (via
karburatorerne) kommende i olien?

Mvh Gert Thorgersen

og 1

Fra : Per Jakobsen

Dato : 09-07-04 19:50

Hejsa

Flyde hoejden skal vaere 14.6 (+- ) 1mm

maalt med bunden i vejret paa kaburatoren fra kaburator bund til flyder's
top

Mvh

Per