Danish Delphi Source Archive
Fra : Jacob Kofod

Dato : 05-01-01 21:58

Hejsa Allesammen

Der er nok mange af jer som på et eller andet tidspunkt har stiftet
bekendtskab med SWAG. Det var et rigtig nyttigt program som indeholdt en
masse tips og tricks til Turbo Pascal. Desværre er der ikke blevet udviklet
et lignende program til Delphi tips og tricks. Derfor har jeg startet et
projekt som måske kan rode bod på dette. I første omgang er det dog kun
beregnet til dansk tips. Jeg har valgt at udgive det under GNU Library
General
Public License, for det første fordi jeg på ingen måde ønsker at tjene penge
på dette stykke software, for det andet fordi andre kan være med til at
udvikle det.

Tag et kig på programmet. Jeg har lagt det ud på denne midlertidige adresse:

http://home.worldonline.dk/~jacob1

Måske er der nogen som har et mere permanent sted, og som vil lave lidt
pænere grafik?

Det skal siges at programmet stadigvæk er beta, og der kan nemt forbedres.
Jeg har kun kompilet det med Delphi 5, men jeg tror/håber ikke at der skulle
være problemer med Delphi 4, måske endda med Delphi 3.

Skriv endelig hvis i har ideer eller andet.

Hilsen Jacob
Email: Jacob_Kofod@yahoo.com