gmon.out hvad fan.. Er det ??
Fra : Tom

Dato : 08-07-04 23:02

Jwg har tjekket lidt på nettet.. Og kan se at filen måske har noget med fink
at gøre...eller på en eller anden måde bare fungerer som en database ting..
Detaljen er blot at jeg ikk har bedt nogen apps om at generere den..
Nogen der ved om jeg bare kan fjerne den..
PS
Filen er fire-fem dage gammel. Og jeg ved oprigtigt talt ikke hvor den
kommer fra ??

Fra : Tom

Dato : 08-07-04 23:08

Bbedit er ved at tygge sig igennem filen, der har noget med core audio at
gøre !?