2 Skærme 1 Grafikkort
Fra : Søren Andersen

Dato : 08-07-04 22:52

Jeg har et Radeon 9700 Pro

Der er DVI udgang, og så den almindelige udgang.

Lige nu har jeg tilkoblet en skærm til DVI porten, vil jeg kunne tilkoble en
skærm til VGA porten, og så få et andet skrivebord på denne skærm, eller
måske bare en del af skrivebordet, og ikke bare en kopi af det der er på DVI
skærmen.

Eller kræver det at jeg sætter endnu et grafikkort i maskinen ?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 08-07-04 23:43

"Søren Andersen" <na@nospam.com> crashed Echelon writing

> [...]
> kopi af det der er på DVI skærmen.
>
> Eller kræver det at jeg sætter endnu et grafikkort i maskinen ?

2 forskellige udgange, så du kan klone skærmene, eller bruge dem
individuelt og strække skrivebordet over og have forskellige vinduer på
hver skærm.

--
Bjarke Andersen

Fra : Mads

Dato : 08-07-04 23:46

On Thu, 8 Jul 2004 23:52:17 +0200, "Søren Andersen" <na@nospam.com>
wrote:

> [...]
>måske bare en del af skrivebordet, og ikke bare en kopi af det der er på DVI

Du kan få enten en kopi af din desktop eller du kan
vælge at "udvide" din desktop til at fylde begge skærme.
Det vælger du selv i dine grafik indstillinger.

>Eller kræver det at jeg sætter endnu et grafikkort i maskinen ?

Nej, det er slet ikke nødvendigt. Bare i med stikket og tænd for
det hele. Windows burde selv opdage den ekstra skærm når
du starter op, men hvis ikke, så skal du lige ind i indstillingerne
og klikke et par gange, så kører det i olie.

mvh Mads
Radeon 9600XT m 2 skærme. ( 19" & 15" )