Odense - nogen der mangler motion?
Fra : Peggy-Sue Rønnow

Dato : 08-07-04 20:59

Hejsa NG

Nogen herinde som søger en at dyrke noget motion med? Jeg selv har tænkt
lidt på Squash eller stavgang eller spinning eller noget helt andet.
Jeg er åben for muligheder så skriv endelig hvis du også mangler en at
motivere og hive en af sted.

Peggy-Sue

Fra : Peggy-Sue Rønnow

Dato : 09-07-04 05:27

hej katja

jeg fik din mail tilbage da jeg ville reply så skriv lige igen :)

Fra : Rollike

Dato : 12-07-04 04:44

> [...]
> lidt på Squash eller stavgang eller spinning eller noget helt andet.
> Jeg er åben for muligheder så skriv endelig hvis du også mangler en at

Hejsa!
Der ligger en livsstilklub i odense Og de dyrker masser af motion.
Klubben er for overvægtige... så der burde det være muligt at finde en at
motionere sammen med
http://www.dfif.dk/livsstilsklub/

Med venlig hilsen
Mette