Bookmarks I IE..hvordan
Fra : Tom

Dato : 08-07-04 20:04

Nogen der kender en smart måde at importere mine safari bookmarks over I IE
!
Alt sammen I OSX 10.3.4 .. Tror jeg nok..
Tom

Fra : Jesper

Dato : 08-07-04 20:47

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> Nogen der kender en smart måde at importere mine safari bookmarks over I IE
> !
> Alt sammen I OSX 10.3.4 .. Tror jeg nok..
> Tom

Har du slået hovedet? Nyeste IE browser til Mac er 3 år gammel!
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Tom

Dato : 08-07-04 21:04

Uh ha da..
Jeg skal bare have mine bookmarks over I ie..
Er pt ved at hente dem I user/library/safari/et eller andet plist..
Og så ellers bare åbne dem I IE ..
Nu må jeg se hvad der sker..

PS
Jeg bruger stort set kun IE til at tjekke html, så jeg aner ikke hvor
gammel/ny den version jeg har..er

On 7/8/04 9:46 PM, in article
1ggmkh5.1gwyd4v17knlefN%spambuster@users.toughguy.net, "Jesper"

Fra : Tom

Dato : 08-07-04 21:52

Det virkede ikke .. Sikke noget IE .. mø....

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-07-04 22:00

> [...]
> Jeg skal bare have mine bookmarks over I ie..
> Er pt ved at hente dem I user/library/safari/et eller andet plist..

duer ikke, safari's bogmærkeliste er i xml format som ikke kan læses af
IE. Camino har et import export filter der kan løse opgave for dig.

--
Morten Reippuert Knudsen         <http://blog.reippuert.dk>

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra, iSight, eyeTV200 & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Lone Schmidt

Dato : 08-07-04 21:46

> Har du slået hovedet? Nyeste IE browser til Mac er 3 år gammel!

Øee, ikke det mest oplysende svar! :-/

Men det med at slå hovedet kan jo ske for enhver, bare spørg MRK
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 08-07-04 22:22

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> Nogen der kender en smart måde at importere mine safari bookmarks over I IE
> !
> Alt sammen I OSX 10.3.4 .. Tror jeg nok..

Mon ikke det er denne du skal have fat på:

<http://www.macupdate.com/info.php/id/11550>

mvh.
Kaj.
--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Tom

Dato : 08-07-04 23:04

On 7/8/04 11:22 PM, in article 1ggmouk.aidh8e1htla2gN%kajc@ofir.dk, "Kaj
Christiansen" <kajc@ofir.dk> wrote:

> Mon ikke det er denne du skal have fat på:
>
> <http://www.macupdate.com/info.php/id/11550>
>
> mvh.
> Kaj.

Kanon svar..