Wave våddragt fra Netto i large...
Fra : Shsj

Dato : 08-07-04 18:38

Hejsa.
Jeg har købt en af de Wave våddragter Netto havde på tilbud, men jeg er sgu'
lidt mere splejset end jeg umiddelbart troede, så størrelse large er lidt
for stor til mig; hvis der er en af jer der har købt en i medium, der er
lige lidt for lille, så er jeg frisk på at bytte. Min har kun været brugt en
enkelt gang.

Mvh.
Shsj
- Fjern *FJERN* fra emailadressen -

Fra : Shsj

Dato : 09-07-04 12:31

"Shsj" <Shsj@*SLET*kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lige lidt for lille, så er jeg frisk på at bytte. Min har kun været brugt

Ps.: ...Eller har du en tilsvarende dragt (ikke nødvendigvis Wave fra
Netto), som du er ved at vokse ud af? - Så er jeg frisk på en byttehandel.

Mvh.
Shsj

Fra : Niels T

Dato : 09-07-04 16:23

hvor i landet?

Fra : Shsj

Dato : 09-07-04 18:31

"Niels T" <FJERNdetteniels_t79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hvor i landet?

Hej.
I København.

Vh.
Shsj

Fra : Shsj

Dato : 10-07-04 13:07

> "Niels T" <FJERNdetteniels_t79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej.
> I København.
> Vh.
> Shsj

Hej Niels T.
Hvis din dragt ligger i en anden og fjernere landsdel, så er jeg frisk på at
lave en aftale, om at vi hver især sender dragterne. ...Dette selvfølgelig
med gentlemans løfte og ama'r halshug (det sagde man i hvert fald i 80'rne)
om at dragterne er som nye .

Mvh.
Shsj