Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Sapphire Radoen 9800 pro på KG7-RAID
Fra : Mikkel

Dato : 08-07-04 15:57

Hej ng!

Jeg har et abit KG7-RAID bundkort med en thunderbird 1400, og har for nyligt
købt et Sapphire Radeon 9800pro (atlantis) grafikkort.

Når jeg sætter det i, kommer skærmen aldrig ud af suspended mode (der bliver
intet vist på skærmen) :(

Nogen der har et bud på hvad der er galt??

MVH
Mikkel

Fra : Thomas Hansen

Dato : 08-07-04 17:49

On Thu, 8 Jul 2004 16:57:07 +0200, Mikkel <mikkel@leth-olsen.dk> wrote:

> [...]
> bliver
> intet vist på skærmen) :(
>
> Nogen der har et bud på hvad der er galt??

Hej
Du prøvet kortet i en anden maskine? Det kan jo være at kortet er defekt.
Har du husket at montere molex stikket?

--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Mikkel

Dato : 08-07-04 19:40

"Thomas Hansen" <thomas.hansenGORILLA@lite.dk> wrote
> Du prøvet kortet i en anden maskine? Det kan jo være at kortet er defekt.
> Har du husket at montere molex stikket?

Jeg har montere molex stikket, men har ikke prøvet det i en anden maskine
endnu.
Prøver det snarest...
Mikkel

Fra : Mikkel

Dato : 12-07-04 16:03

> Du prøvet kortet i en anden maskine? Det kan jo være at kortet er defekt.

Nu har jeg fået prøvet kortet i en anden maskine, og det virker fint, så det
må være et eller andet kompatibilitetsproblem med mit bundkort :(