Dykning omkring Malaga
Fra : Ukendt

Dato : 08-07-04 13:19

Hej,

Er der nogle der har prøvet at dykker omkring Malaga?
Jeg skal derned i midten af september måned, og jeg ville meget gerne
benytte chance til at få et par dyk dernede.

Mit næste problem er så, der ikke nogle af de andre der skal med på turen,
som dykker.
Så ved i også om det er muligt at komme ud og dykke med f.eks. en
PADI-instruktør?

--
Mvh.
Søren Mogensen

Skift snabela i min mail-adresse

Fra : Thomas VJ

Dato : 08-07-04 14:12

"Søren Møller Mogensen" <smmSNABELAnesnegom.dk> skrev i en meddelelse
<klip>

> Mit næste problem er så, der ikke nogle af de andre der skal med på turen,
> som dykker.
> Så ved i også om det er muligt at komme ud og dykke med f.eks. en
> PADI-instruktør?

Så længe du henvender dig til et PADI dykkercenter er det aldrig noget
problem at du ikke har en makker med.
Sandsynligvis er der også andre der skal ud og dykke samme dag som dig, så
enten bliver du sat sammen med en makker, Måske bliver i sat i buddy team på
tre eller også kommer du til at dykke med dykkelederen som makker.

Thomas

dykkerteori.dk - lær teorien hjemmefra...

Fra : Troels F. Smit

Dato : 10-07-04 09:37

Jeg kan anbefale landsbyen "San Jose" som giver ægte Spansk stemning og
billige priser. De ligger på Spaniens Syd-Øst ligste punkt ~ 1½ time i
bil fra Malaga.

Kig på www.isubsanjose.com

Mvh

On 2004-07-08, Thomas VJ <forkertadresse@nowhere.invalid> wrote:

> [...]
> --
> Thomas
>
> dykkerteori.dk - lær teorien hjemmefra...

Troels F. Smit
Email: smit@NOSPAM.ehp.dk

<WildTHing> ok guys .. so whens the next commit :PP
<taniwha> when they come to get me