BEDRE VEJR TIL TPT
Fra : Diceman

Dato : 08-07-04 12:45

Hejsa........

Da jeg sikkert ikke er den eneste der skal til TPT, så tænkte jeg at hvis vi
nu alle sammen krydsede vores fingre for tørvejr, så er vi sikkert heldige

Det ville være lidt trist hvis vi skal side og krybe sammen i vores telte
eller alle være i festteltet samtidig . Håber i vil hjælpe mig, så vi får
et kanont træf.................

Takker og MC hilsner
Diceman (der er på vej ud og købe IMPRÆNERINGSSPRAY)
(Suzuki GS500, 2002)

Fra : anders majland

Dato : 08-07-04 13:10

> Da jeg sikkert ikke er den eneste der skal til TPT, så tænkte jeg at
> hvis vi nu alle sammen krydsede vores fingre for tørvejr, så er vi
> sikkert heldige

Jeg skal ikke derop, men krydser da gerne fingre alligevel. God tur til
jer der skal.

(Tror at der er mange på vej lige nu - Molslinien har ihvertfald haft
udsolgt på alle formiddagens afgange for motorcykler, og jeg helt
atypisk valgt at reservere plads iaften.)

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-07-04 17:25

Diceman wrote:

> [...]
> telte eller alle være i festteltet samtidig . Håber i vil hjælpe
> mig, så vi får et kanont træf.................

Jeg skal gerne krydse fingre for jer - men jeg har lige set Michael Jarnvig
sprede uhyggeligt vejr ud over danmark - specielt for i morgen, fredag

Håber ikke I skyller væk og teltpladsen bliver alt for mudret

--
Tony
Fazer 1000