Brændte mandler - l
Fra : Karsten Jensen

Dato : 08-07-04 12:27

Er der nogen der kan hjælpe med en hjemmeside på et firma, der udlejer
boder med alt hvad dertil hører for salg af brændte mandler ?

Har søgt på google men fandt kun http://www.candeefluff.dk/

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-07-04 21:49

On Thu, 08 Jul 2004 13:26:46 +0200, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

Er der ingen der har et godt bud ????????????

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 10-07-04 01:28

On Fri, 09 Jul 2004 22:49:13 +0200, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

>On Thu, 08 Jul 2004 13:26:46 +0200, Karsten Jensen
><k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:
>
>Er der ingen der har et godt bud ????????????

Du kan jo lave brændt mandler i en gryde - så hvorfor leje en bod med
en gryde i? Skal det bruges til marked eller lignende så køber du bare
en større gryde/gasblus.

KS

Fra : Karsten Jensen

Dato : 12-07-04 12:04

> Skal det bruges til marked eller lignende...

Det var tanken *S*

Fra : alfaekko

Dato : 10-07-04 06:56

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:kpbqe09ed61ohchtk8og45svnbc7m0rusq@4ax.com...
> Er der nogen der kan hjælpe med en hjemmeside på et firma, der udlejer
> boder med alt hvad dertil hører for salg af brændte mandler ?
>
> Har søgt på google men fandt kun http://www.candeefluff.dk/

Prøv at forhøre dig hos http://www.pantom.dk/

Anders

Fra : Karsten Jensen

Dato : 12-07-04 12:09

On Sat, 10 Jul 2004 07:56:19 +0200, "alfaekko" <alfaekko@minusspam.dk>
wrote:

>Prøv at forhøre dig hos http://www.pantom.dk/

OK - har netop sendt en mail - selvom jeg kan ikke kan se noget på
hjemmesiden om brændte mandler *S* tilgengæld nogle andre spændende
ting.

Fra : Q

Dato : 10-07-04 15:04

> [...]
> Er der nogen der kan hjælpe med en hjemmeside på et firma, der udlejer
> boder med alt hvad dertil hører for salg af brændte mandler ?

Hvor i landet??

/peter

Fra : Karsten Jensen

Dato : 12-07-04 12:10

On Sat, 10 Jul 2004 16:03:34 +0200, "Q" <Q@Q.Q> wrote:

>Hvor i landet??

Hvad mener du ? Mener du hvor udlejningen (underordnet) skal foregå
eller hvor salget af det endelige produkt (vestjylland)?