spedometer defekt på Honda CBR 1000F SC24
Fra : Nicolaj C.

Dato : 08-07-04 08:38

Hej i sommeren !
Det holdt op med at virke efter en tur i regnvejr.....gæt i hvilket land ?
D.v.s. den virkede da jeg stoppede, men et par dage efter var der ingen
reaktion på hverken viser eller km.
Men mit spm er naturligvis hvor jeg skal begynde at søge - hvad er den mest
sandsynlige fejl ?
Er det elektrisk ?

mvh
Nic

Fra : Søren Jim

Dato : 08-07-04 10:28

> Men mit spm er naturligvis hvor jeg skal begynde at søge - hvad er den
> [...]

Hejsa

Det samme skete for mig. men det var nu bare kablet der var knækket, er nemt
at skifte og ikke særligt dyrt......
så det er bare at chekke det først....(af med kåbedelen foran, hånden op
under)

and there you go

Søren (CBR1000F i Belfast)

---