service manual til zx-12r
Fra : Ukendt

Dato : 07-07-04 23:41

Skulle der være nogen her der ligger inde med et link hvor den kan
downloades, vil jeg blive meget glad. Har hørt en pris på ca. 800 kr. hvis
den skal købes, synes det er hul i hovedet... Og nej, hverken haynes eller
clymer har endnu gidet lave en bog til den

--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=538

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 07-07-04 23:47

"Peter Jakobsen" <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk> skrev i
en meddelelse news:40ec7be9$0$3067$d40e179e@nntp05.dk.telia.net...

Her er en og den kan måske købes billigt:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=34240&item=7908664195&rd=1&ssPageName=WDVW

Hr. Bjørn

Fra : CBR-DK

Dato : 08-07-04 15:42

> [...]
> den skal købes, synes det er hul i hovedet... Og nej, hverken haynes eller
> clymer har endnu gidet lave en bog til den

Hej Peter

Den engelske eBay er også en mulighed. Se linket

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9946&item=7908827411

Har selv handlet med Fiche-man og er yderst tilfreds med hans produkt.

mvh. Kim / Tårnby MC 78
CBR 1000F(N) med (P) optik

Fra : ptheo

Dato : 08-07-04 17:06

Den har jeg , blandt ca 300 andre servicemanualer til MC ....

Tysk eller engelsk .... model A elle B og der er også et komplet
parts katalog !
ZX12RA1 engelsk 115 MB
ZX12R tysk 158 MB
ZX12R B tysk 47 Mb