Skærme
Fijala 3554
touch på alm. skærm
Fra : Henrik Knudsen

Dato : 07-07-04 23:10

sad lige med tanken, kan man ikke købe noget plastik man kan sklstre på sin
skærm og på den måde få touchscreen ? (ved ikke om det er stavet rigtigt)
/henrik

Fra : Kenneth

Dato : 08-07-04 01:08

nej det tror jeg ikke er muligt.
Jeg har selv 3M touchscreen på min NEC skærm som virker perfekt
http://www.3m.com/3mtouchsystems/

Fra : N_B_DK

Dato : 08-07-04 01:29

Kenneth wrote:
> nej det tror jeg ikke er muligt.
> Jeg har selv 3M touchscreen på min NEC skærm som virker perfekt
> http://www.3m.com/3mtouchsystems/

Det er muligt at eftermontere touch screens, har gjort det enkelte gange,
kan dog ikke huske hvem producenten af disse touch screens var (eller er) og
heller ikke pris.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Linde

Dato : 08-07-04 15:07

Der var en overgang man kunne købe en sokkel til en almindelig skærm, der så
"målte" hvor på skærmen man trykkede...kan godt tænke mig hvorfor det aldrig
blev det store hit

Mvh
Linde

Fra : N_B_DK

Dato : 08-07-04 16:01

Linde wrote:
> Der var en overgang man kunne købe en sokkel til en almindelig skærm,
> der så "målte" hvor på skærmen man trykkede...kan godt tænke mig
> hvorfor det aldrig blev det store hit

Det er nu ikke den model jeg tænker på, den model jeg eftermonterede, var en
"plastic film" som skulle monteres på fronten af skærmen, og den skulle
skilles ad for elektronikken sad i siden af skærmen (indvendigt), det var
ikke noget man bare gjorde *G*

--
MVH.
N_B_DK