ang. køb af cb400f 74´
Fra : Dan

Dato : 07-07-04 21:18

I har sikkert fået spørgsmålet før, men der findes intet når jeg søger efter
der herinde, så here goes.
Ang. ovenstående..Er det til at få dele til en sådan, og er cyklen som
helhed ok??Regner med det bliver et vinterprojekt og cykel nr 2..
Skal lige siges jeg ikke har skruet på mc før, men har general viden om
motorer..Er det så en øv model at starte på??

Dan
"CB500Rooaar"

Fra : Henrik

Dato : 07-07-04 22:01

"Dan" <yoink@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> Skal lige siges jeg ikke har skruet på mc før, men har general viden om
> motorer..Er det så en øv model at starte på??

Det er en god model at begynde sin "skruekarriere" på, den er nem at gå til
men alligevel lidt mere underholdende både at skrue og køre på end
mspjætter.
Mange dele kan fås hos davidsilverparts.co.uk andre dele kan f.eks. findes
hos Augusta motor på frederikssundsvej
Cyklen er en smule mindre stiv i stellet end en fireblade fra 2003, men
motoren er også en smule mindre så det gør ikke så meget
Ellers er det i mine øjen en kanon cykel som for mig var den første
kærlighed og som jeg stadig har stående i et hjørne med den hensigt at
total renovere den om 30-40 år.

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Brian Larsen

Dato : 08-07-04 10:43

On Wed, 07 Jul 2004 22:18:13 +0200, Dan wrote:

> [...]
> lige siges jeg ikke har skruet på mc før, men har general viden om
> motorer..Er det så en øv model at starte på??

Så vidt jeg ved blev den første model lavet i '75, har aldrig hørt om
en '74.

--
Brian Lund Larsen

// '75 Honda CB400F

Fra : JP

Dato : 09-07-04 16:55

> Skal lige siges jeg ikke har skruet på mc før, men har general viden om
> motorer..Er det så en øv model at starte på??

Nu skriver du ikke hvad du skal give for den og hvad standen er.
Generelt er det jo bedre at gøre sine skrue-erfaringer (læs fejl) på en
billig gammel model (5.000,-) end på den nye 100.000,- MC.

Knæk og bræk :)

Jørgen
SV650S

Fra : Aragorn24@webspeed.d~

Dato : 09-07-04 20:49

Det er en fed cykel, held og lykke med projektet, jeg har puck maxi
erfaringer, og jeg skruede da på min egen uden probelmmer

mvh

Dennis