Køb af ældre GSX-R 1100
Fra : Thomas Christensen

Dato : 07-07-04 20:17

Hej med jer!

Jeg overvejer at købe en GSX-R 1100 fra 1986. Den har kørt 48.000 km, og den
er pæn og velholdt og helt original, og den kører rigtig godt.

Jeg har bare ikke det store kendskab til disse maskiner, så derfor vil jeg
høre, om der er noget specielt, man skal være særlig opmærksom på ved denne
maskine. Og hvad kan der siges af godt og skidt om denne maskine?

På forhånd tak.

Mvh
Thomas Christensen

Fra : Peter Christiansen

Dato : 07-07-04 20:58

"Thomas Christensen" <tc1_NOSPAM_@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
denne
> maskine. Og hvad kan der siges af godt og skidt om denne maskine?

Prøv at se det nyeste Performance Bikes, de har 4 sider om netop GSX-R 1100
fra 86 og frem.

mvh
Peter

Fra : Palle

Dato : 08-07-04 07:50

> jeg høre, om der er noget specielt, man skal være særlig opmærksom på ved
> denne maskine. Og hvad kan der siges af godt og skidt om denne maskine?

Tja... den er 18 år gammel. Tjek sliddele, servicebog (hvis den findes),
forgaffel, dæmperen....altså, gi' den et grundigt tjek. Hvad ville du
kigge efter, på en bil som er 18 år ???
Hvor længe har sidste ejer haft den ? Jeg ville udspørge ham om alle
mulige og umulige ting

Palle - Daytona

Fra : Thomas Christensen

Dato : 08-07-04 13:41

> [...]
> kigge efter, på en bil som er 18 år ???
> Hvor længe har sidste ejer haft den ? Jeg ville udspørge ham om alle

Tak for svarene. Jeg har fået fat i Performance Bike - det er jo en ganske
fin artikel omkring GSX-R1100.

Mvh
Thomas

Fra : Hekto

Dato : 08-07-04 13:55

Palle wrote:

> [...]
> kigge efter, på en bil som er 18 år ??? Hvor længe har sidste ejer haft
> den ? Jeg ville udspørge ham om alle mulige og umulige ting

- og det elektriske, spec. ladesystemet.
Sidder der den originale laderegulator, så få lige målt på
ladespændingen, og sæt evt. en tudse af til en Schnabel.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!