Gforce 6800 til 2500kr?
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 07-07-04 15:31

Hej NG
Jeg har set dette tilbud
http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=43222&type=hardware .
Men kan det alerede være blevet så billigt uden der er slækket på noget?

Mvh Jacob

Fra : flemsus

Dato : 07-07-04 16:58

Jacob Nielsen wrote:
> [...]
> http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=43222&type=hardware
> . Men kan det alerede være blevet så billigt uden der er slækket på

Billigt i forhold til hvad?

--
Mvh. Flemming Sørensen
To reply remove "NOSPAM"

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 07-07-04 17:27

flemsus" <flemsusNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Billigt i forhold til hvad?
>
> --
> Mvh. Flemming Sørensen
> To reply remove "NOSPAM"

Bla. R9800 Pro til ca. 1900kr, er Gf6800 ikke 2x hurtigere?

Mvh Jacob

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 08-07-04 05:27

"Jacob Nielsen" <nielsen128@prodomail-ro.dk> skrev i en meddelelse
> Bla. R9800 Pro til ca. 1900kr, er Gf6800 ikke 2x hurtigere?

Det skal du nok ikke regne med. Det 6800 er en "skrabet udgave"
for det første. Ud over det er det nok først i de større opløsninger
der er nogen større forskel. Jeg kan ihvertfald se at forskellen
mellem 6800 Ultra og 9800XT er meget ens med en fordel til
6800 Ultra´s side. I de større opløsninger (læs: 1600x1200)
er der så en del forskel. Men i sidste ende har det jo også
noget at gøre med hvad man benchmarker i.

/Kenneth Iversen

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 08-07-04 17:24

"Kenneth Iversen" <kenneth.iversen@notvalid.tele.duh> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der så en del forskel. Men i sidste ende har det jo også
> noget at gøre med hvad man benchmarker i.

Jeg kan godt se det ikke stemmer helt overens med de modeller til 3600,- men
jeg synes det kostede mere fra bare nogle mdr. siden. Men det er måske en
slags udgivelsespris som så hurtigt falder. Det håber jeg

Mvh Jacob

Fra : Nic

Dato : 07-07-04 17:25

> http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=43222&type=hardware .
> Men kan det alerede være blevet så billigt uden der er slækket på noget?

Mindre Mhz og kun det halve ram. Sikkert ok til prisen, ved det ikke.

Jeg skal KLART have et GT. 5% langsommere end Ultra, kun behov for 1x strøm,
og 1000,- billigere end ultra,

MUMS.

Fra : Dr.Ralph

Dato : 08-07-04 14:58

> Jeg skal KLART have et GT. 5% langsommere end Ultra, kun behov for 1x strøm,
> og 1000,- billigere end ultra,

Havde det dog bare dual DVI, så købte jeg også dette kort istedet for ultra
kortet :(

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Nic

Dato : 08-07-04 15:20

> Havde det dog bare dual DVI, så købte jeg også dette kort istedet for ultra
> kortet :(

Ah ja det sagde du ;)

Jeg har heldigvis ikke det luksusproblem :)

SIKKE en sællert 6800GT bliver!

Fra : Bo Olesen

Dato : 10-07-04 17:13

God overclocker:
http://www.tweakup.dk/article/381/dk/

Pris:
http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=155129

Ser da ud til at man godt kan få noget for pengene.
Kortet kan jo nok få's billigere, Zitech ligger næppe i den billigere ende.

Fra : Elscorpio

Dato : 13-07-04 09:52

> Pris:
> http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=155129
>
> Ser da ud til at man godt kan få noget for pengene.
> Kortet kan jo nok få's billigere, Zitech ligger næppe i den billigere ende.

Club3D...det ligner en bulk version, men væsentligt billigere end Asus version