AirPort kort til iBook Dual USB (OS 9.2)?
Fra : Kent Wormsdorf

Dato : 07-07-04 12:32

Hej alle sammen

Jeg tænker på, at investere i et AirPort kort til min "gamle" iBook Dual
USB (G3) der køre OS 9, men jeg kan kun se, at Apple nævner OS X 10.1.5
som understøttet OS.

Kan jeg købe et nyt AirPort kort, og få det til at fungere i min iBook?

Jeg vil iøvrigt også købe Belking's 11Mbit accesspoint, er der nogen
erfrainger med den?

Med venlig hilsen

Kent Wormsdorf
--
PS.

Er der nogen der mangler en mand med lidt viden om Sun HW og SW,
så må I gerne sende mig en E-mail.
Jeg er uddannet datamatiker og har senest arbejdet som teknisk presale konsulent.

Fra : Tom

Dato : 07-07-04 11:46

Jeg ved ikke så meget men har lige talt med macxcpress.. De siger .. Køb det
"gamle" airport kort.. Og køb en PC.. Acces point dims..
Så det gjorde jeg .. Det virker I både 9 og X

On 7/7/04 1:32 PM, in article
pan.2004.07.07.11.32.17.814741@NOSPAMhotmail.com, "Kent Wormsdorf"

Fra : Kent Wormsdorf

Dato : 07-07-04 23:46

On Wed, 07 Jul 2004 12:45:46 +0200, Tom wrote:

> Jeg ved ikke så meget men har lige talt med macxcpress.. De siger .. Køb det
> "gamle" airport kort.. Og køb en PC.. Acces point dims..
> Så det gjorde jeg .. Det virker I både 9 og X
Hej Tom

OK, det prøver jeg så også.

Med venlig hilsen
Kent Wormsdorf

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-07-04 12:50

> [...]

> Jeg tænker på, at investere i et AirPort kort til min "gamle" iBook Dual
> USB (G3) der køre OS 9, men jeg kan kun se, at Apple nævner OS X 10.1.5

Når Apple nævne 10.15 er det sikkert fordi det var det nyeste da din
iBog blev produceret. Den virker fint med såvel 10.3 som den kommende
Tiger.

> Kan jeg købe et nyt AirPort kort, og få det til at fungere i min iBook?

ja, vær opmærksom på at det IKKE skal være exteme version, men det
gamle 11Mbit kort. Jeg mener iøvrigt at det gamle kort netop er udgået
af Apple sortiment på Applestore, så det kan være du skal skynde dig.

--
Morten Reippuert Knudsen         <http://blog.reippuert.dk>

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra, iSight, eyeTV200 & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Kent Wormsdorf

Dato : 07-07-04 23:49

On Wed, 07 Jul 2004 13:49:44 +0200, Morten Reippuert Knudsen wrote:

> [...]
> gamle 11Mbit kort. Jeg mener iøvrigt at det gamle kort netop er udgået
> af Apple sortiment på Applestore, så det kan være du skal skynde dig.

Hej Morten

Jeg har også lagt mærke til, at den er ude af Apple's sortiment, men jeg
så kortet på Officeline's hjemmeside, så jeg vil nok forsøge at bestile
det hos dem på fredag.

Med venlig hilsen
Kent Wormsdorf