Sonic røveri fortsat.
Fra : Niels

Dato : 05-05-01 21:47

YES YES YES... Min far tog sin motorcykel, og gennemkrydsede hele området,
og spurgte alle han fik fat i om de havde set noget.
Han satte efterlysninger ( med en lille trussel til føreren på )op på træer
rundt omkring.
Min onkel og jeg kørte også rundt og satte plakater op i opgangene.
Det gav pote........lidt over middag, var der et par drenge (udlændinge )
der ringede os op og fortalte, hvor den stod.
Vi kørte ud op ringede efter en 3X34 ( den var låst, og de havde jo mine
nøgler ).
Så nu står den sikkert og godt herhjemme igen.
Den var helt uskadt, og hjelmen var stadig i den....Welcome home baby.

God fart fremover.
niels

Fra : kTTs

Dato : 05-05-01 22:01

"Niels" <kallehauge@email.dk> skrev i en meddelelse
> Så nu står den sikkert og godt herhjemme igen.
> Den var helt uskadt, og hjelmen var stadig i den....Welcome home baby.

Tillykke min dreng =)

Endelig en sørgelig tyveri-historie der endte godt... lad os se nogle flere
af dem...!

Mvh

kTTs

Fra : RpR

Dato : 06-05-01 00:11

>Endelig en sørgelig tyveri-historie der endte godt... lad os se nogle flere
>af dem...!

Joh, bortset fra at de fik hans nøgler, så skal alle låse på knallerten
skiftes ud :/
Men det er meget billigt sluppen i forhold til hvis knallerten var blevet
væk !

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Donati

Dato : 06-05-01 11:56

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse:

> Joh, bortset fra at de fik hans nøgler, så skal alle låse på knallerten
> skiftes ud :/

Det er vel lidt nemmere at få et nyt sæt nøgler..

Det er dog en kende uheldigt at tyvene stadig har nøglerne til den endnu
så..

--
Mvh. Finn Donati
donati@scooter-racing.dk

Fra : RpR

Dato : 06-05-01 12:51

>Det er dog en kende uheldigt at tyvene stadig har nøglerne til den endnu
>så..

Det er jo det jeg tænkte på =)

Fra : Brian Petersen

Dato : 07-05-01 19:51

[kTTs skrev]

> Endelig en sørgelig tyveri-historie der endte godt... lad os se nogle
flere
> af dem...!

Yup!!!

Men vi skulle fanme ikke have noge tyverier overhovedet, det vil jeg nu
hellere se..............

Mvh Brian

Fra : thomas

Dato : 05-05-01 22:00

Det var gost at de kom hjem igen. Ved i så hvem det var der lavede det
røveri.

Mvh.
Thomas

Fra : GM

Dato : 06-05-01 00:41

> [...]
> Så nu står den sikkert og godt herhjemme igen.
> Den var helt uskadt, og hjelmen var stadig i den....Welcome home baby.

I skulle ikke have hentet den, i skulle have overvåget og ventet til de
skulle ud og køre *klask* *klask*

Fra : Morten Christensen

Dato : 06-05-01 09:51

Ja, det ville simpelthen være guld værd at smadre sådan et par scooter-tyve
halvt ihjel..

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 06-05-01 21:42

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> wrote in message news:ch8J6.6855$Iq.1523452@news101.telia.com...
> Ja, det ville simpelthen være guld værd at smadre sådan et par scooter-tyve
> halvt ihjel..

Yeah

Hvis jeg nogensinde møder nogle tager jeg dem med til fællesbank til Scooter Træf 2001 8)

--
Regards [UC]Rapperand =)
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : RpR

Dato : 07-05-01 00:16

>Hvis jeg nogensinde møder nogle tager jeg dem med til fællesbank til
Scooter Træf 2001 8)

Måske kan du lokke dem med en slikkepind =P

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 07-05-01 07:24

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message news:9d4m1b$23mb$1@tnews.inet.tele.dk...
> Scooter Træf 2001 8)
>
> Måske kan du lokke dem med en slikkepind =P

Krumtap? :]

--
Regards [UC]Rapperand =)
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Gundersen

Dato : 06-05-01 02:27

Hej

You are Lucky! =)

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : peet_dk

Dato : 06-05-01 09:29

heldigt de ikke havde rippet noget fra den (!)

Fra : Thomas Bie

Dato : 06-05-01 13:05

Hvis det var min scooter der var blevet stjålet, og jeg havde fundet ud af
hvor den stod, havde jeg ventet på gerningsmanden kom tibage og SMADRET ham
FULDSTÆNDIG BRUTALT, så hans forældre ikke kunne kende ham 4 uger efter....
hehe

--
Hilsen Thomas Bie
Niels <kallehauge@email.dk> skrev i en

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 06-05-01 21:41

[----->8-------]

Damn, tillykke! 8)

Du er en heldig dreng :)

--
Regards [UC]Rapperand =)
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 07-05-01 11:26

Sej far du har!

Mvh
CJ

Fra : René W Østergaard

Dato : 11-05-01 12:58

Ikke fordi jeg er racist, men jeg er fan'me træt af nydanskeres måde at
behandle os på! De stjæler vores knallerter, slår os ned på åben gade,
voldtager vores damer, og slipper fra alt! Kan i se hvad jeg mener?

Christian Jørgensen <gubbar@fnuck.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9d5son$ap6$4@news.inet.tele.dk...